Gaziantep 25 Aralık Devlet Hastanesi Müdürü Abdullah Uzunaslan "Eczaneye"koşuyor!!!

Gaziantep 25 Aralık Devlet Hastanesi Müdürü Abdullah Uzunaslan "Eczaneye"koşuyor!!!

Gaziantep 25 Aralık Devlet Hastanesi Müdürü Abdullah Uzunaslan "Eczaneye"koşuyor!!!

Menzil cemaatinden oldugu söylenen Uzman Dr Ömer Aykut'un Gaziantep Kamu Hastaneler birliği Genel sekterligine atanmasından sonra yaptığı atamalarla ilgili dedikodular ortalığı karıştırdı.


Gaziantep Kamu Hastaneler Birligi Genel Sekreterliğine atanmak için "bir çok kişiye"sözveren Uzman Dr Ömer Aykut,ilk iş olarak 25 Aralık Devlet hastanesinde müdürlük yapan ve kardeşi Akparti Nizip ilçe Başkanlığı görevinde olan ve ayrıca Gaziantep Eczacılar odası Başkanı İrfan Demirci'nin dünürü olan Abdullah Uzunaslan, bir inşaat şirketinden 6 ay önce aldığı işyerinin hemen yanına müdürü olduğu hastaneye bağlı yeni bir semt polikliniği açan kişinin Gaziantep Kamu Hastanelerine müdürlüğün bir üst kademesi olan seviyeye idari hizmetler başkanı olarak ataması büyük dedikodulara yer açtı.

Menzilci oldugu söylenen yeni genel sekreter ,uzunaslanı neye karşılık atadığı sağlıkta büyük rahatsızlığa neden olduğu ileri sürüldü.Aynı zamanda Abdullah uzunaslan'ın diger kardeşi Halk sağlığı müdürlügünde müdür yardımcısı olan Mehmet uzunaslan olduğu belirtildi. Uzunaslan kardeşler kamu hastanelerinde idari başkan,bir kardeşi Ak partide ilçe başkanı ve diger kardeşide Gaziantep halk sağlığında üst düzey görevde bulunuyorlar.

Uzunaslan ailesi sağlıkta kendilerini aile şirketi kurmaları sağlık camiasinda büyük bir tepkiye neden oldu. Müdürlük yaptığı 25 Aralık devlet hastanesinin Karataşa semt polikliniği açtırmasının altinda çocuğuna avantajli eczane yeri sağlamak olduğu ileri sürüldü. Sağlık camiasini çok iyi tanıyan Vali Ali Yerlikaya'nın konuya gerekli hassasiyeti gösterip kamuoyunu aydınlatması bekleniyor.

12.12.2016 (Haber Merkezi)

Yorumlar (78)

Yorum Yaz
Bu yorumları Abdullah uzunaslanmi yazdı acaba?
Yılmaz2 Şub 2017 01:03:13
hey gidi hey gidi kimlèr nerelere geldi. ömer aykut un arkasından bir sürü laf soyle. sonra onun kadrosunda yer al.
ben2 Şub 2017 00:16:45
Abdullah bey hangi sektörde olursa olsun işini en iyi yapan, vatanına milletine bağlı, dindar ve dürüst olarak gerçekleştirir. Bu ülkenin böyle insanlara ihtiyacı var. Önce araştırıp sonra kaleme geçmenizi öneririm.
Murat21 Ara 2016 17:47:44
Bu haberin kasıtlı olarak birileri tarafından yazıldığı ya da yazdırıldığı aşikar. Abdullah Uzunasla'ı tanımadan böyle mesnetsiz iftiralarda bulunmak gazetecilik değil acziyet örneğidir. Maşası olduğunuz kişilerin çevirdiği dolaplara çomak sokmuş kı Abdullah Uzunaslan bu tür bir karalama kampanyası yürütüyorsunuz. Söylediğiniz iddiaları kanıtlayamazsanız haysiyet ve şereften mahrumsunuz demektir.
Eyüp Şahin Avcı18 Ara 2016 21:31:54
Abdullah UZUNASLAN,ı 2002 yılı Sağlık Meslek Lisesi Müdürlüğünden bu yana tanırım.Tanıdığım bu mümtaz insan ,iyi bir eğitimci iyi bir bürokrat, dürüst ,sonuç odaklı ve verimli çalışan Gaziantep aşığı bir kişiliktir.Yaptığı hizmetlerde Gaziantep halkının takdiridir...
Mustafa ÜNAl17 Ara 2016 14:17:01
bence anket yapalım..... su an mali işler başkanı olarak devam eden adam veri hazırlama ve kontrol işletmeni.... kadir beyin yaz kızıydı... şimdi gelecek olan adam din bilgisi öğretmeni.... o mu gelsin bu mu gelsin.... cevapları yazın lutfen
KAHRAMAN KEDİ 27 17 Ara 2016 11:46:04
Aynası iştir kişinin lafa bakılmaz. Burada yorum yazanların birçoğu muhtemelen ya tanımıyor ya da birilerinin maşası olmuş zavallı tipler. Yıllardır müdürlük yapan ve görev yaptığı bütün yerlerde ciddi anlamda düzelme sağlayan iş bilen ve iş öğreten bilgisi ve kültürüyle burada bunu haber yapan, yaptıran ve zavallı yorum yapan insanların seviyesine düşmeyecek kadar kaliteli bir insandır. Hayırlı olsun görevini bir kez daha layıkıyla yapacak bir insandır. Ayrıca kardeşleri şurada burada demişsiniz bu ülkede isteyen istediği yere gelir şahsen tanımıyorsanız yorum yapıp boş konuşmayın bence.
Antepli16 Ara 2016 21:09:19
Adıyaman dan tanıdığım Allah korkusu olan vatansever milliyetçi bir insan için iftira atanları Allaha havele ediyorum.O çocuğun yani Alperen in bir yıl önce eczane açmış olması nın nesi kötü,dūnürün eczacı odası başkanı olması kimi neden tahatsız etti anlaşılır degil.eczaneyi kapatırsa tüm saçma iddialar düşermi!tekerine çomak sokulanlar aradığınız mert insan Abdullah bey değil,kendinize bakın.yolun açık olsun dürüst ve yiğit adam.Dik dur eğilme Adıyaman lı dostların seninle.
Yaman selçuk15 Ara 2016 18:08:51
Abdullah bey i çok iyi tanırım.kötülüğüne yorum yapanlar allahtan korkun,devletin,milletin menfaatini canı pahasına koruyan dürüst mert insandır.kıskanmaYalım lütfen.
Selçuk 15 Ara 2016 17:45:09
Yapılan yorumları okuyunca şaşırdım kaldım.insanların bu kadar kolay iftira atmasına dürüst çalışanların kul hakkından korkanların bu kadar kolay harcamasına şaşırdım.bırakın dürüst çalışanları. memlekete ve insanlara bi faydaları olsun.bu karalama kampanyasını kim başlattı bilmem ama lütfen alet olmayın.Allah tan korkun. Devletin kalemini yanan ampülünü bile esirgeyen bir insan hakkında konuşuyorsunuz. Lütfen ezbere konuşmayın. İftira bu kadar kolay olmamalı.
Aslı15 Ara 2016 11:01:21